loading...
 جورواجور3 - یک دنیا تفریح و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
MjavadF بازدید : 686 2013/08/20 نظرات (0)

از گذشته‌های دور تا امروز حنا یکی از مهم‌ترین و قابل توجه‌ترین گیاهان زینتی و دارویی برای ما ایرانی‌ها بوده‌است. این گیاه حتی جایگاه خاصی در آداب و رسوم ما دارد. از صادرات این محصول به اروپا که بگذریم بسیاری از خانم‌ها، به‌خصوص خانم‌هایی که در کشورهای آسیایی زندگی می‌کنند از حنا به عنوان گیاهی برای زیبایی‌شان استفاده می‌کنند. 

نقش و نگارهای ظریف با خطوط منحنی که بر روی دست و پا به وسیله حنا کشیده می‌شود نشانه علاقه آنها به این گیاه است. ما نیز در فرهنگ ایرانی خودمان به‌خوبی به یاد داریم که در گذشته‌ای نه‌چندان دور زنان از حنا به عنوان تقویت‌کننده مو و ناخن استفاده می‌کردند اما بد نیست بدانیم که این گیاه رنگی خواص بسیاری دارد؛ بیش از آنکه ما فکرش را می‌کردیم و یا از زبان مادربزرگ‌هایمان شنیده باشیم.

MjavadF بازدید : 186 2013/08/19 نظرات (0)

ثواب گفتن ذکر «سبحان الله» چیست؟

یكی از زیباترین جلوه های ارتباط عاشقانه با خدا و اساسی ترین راه های سیر و سلوک ، ذكر است؛ یعنی مترنّم بودن زبان و قلب انسان به اسماء حُسنای الهی و شاداب نگه داشتن گل روح در زیرباران یاد حق.

...

MjavadF بازدید : 258 2013/08/19 نظرات (0)

بیوگرافی لیدی گاگا + تصاویر لیدی گاگا

نام اصلی: استفای جوآن آنجلینا جرمانوتا
زادروز: ۲۸ مارس ۱۹۸۶ ‏
سبک‌ها: پاپ، رقص، الکترونیک، راک
کار(ها): خواننده، ترانه‌سرا، رقصنده، تهیه کننده، تاجر
مدت کار: ۲۰۰۵ – اکنون

MjavadF بازدید : 137 2013/08/18 نظرات (0)

مجسمه های بسیار جالبی توسط هنرمند با استعداد آمریکایی کریس کاکسی ایجاد شده اند، این مجسمه ها شامل ساختمان های زیبای کلیسا بر روی تانک های نظامی هستند.

در واقع این مجسمه های منحصر به فرد تقابل مذهب و جنگ را نشان می دهند.

MjavadF بازدید : 175 2013/08/17 نظرات (1)

بغل کردن سلطان ، کریستیانو رونالدو تاوان سختی برای یکی از هوادران رئال داشت .
این هوادار جوان که برای بازی رئال و چلسی در استادیوم سان لایف در میامی ستاره پرتغالی را در آغوش گرفته بود به خاطر این کارش و ورود به میادین دو روز حبس شد و حالا آزاد شده است.

رونالدو

MjavadF بازدید : 146 2013/08/16 نظرات (1)

تا بازگشایی دانشگاه‌ها چیزی نمانده است و شما برای ساعات طولانی مطالعه دروس به یک لپ‌تاپ قابل‌اطمینان و احتمالا مقدار زیادی قهوه نیاز دارید! چه بار اولتان باشد لپ‌تاپ می‌خرید چه بخواهید از شر لپ‌تاپ قدیمی‌تان خلاص شوید، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم نیازهای اساسی‌تان را از موارد دلخواه تان جدا کنید و بتوانید بیشترین استفاده را از هزینه‌ای که کرده‌اید ببرید.

MjavadF بازدید : 147 2013/08/16 نظرات (1)

ما زمان زیادی صرف می‌کنیم تا مطمئن شویم که ناخن‌هایمان زیبا و جذاب به نظر می‌رسند.

در این ایمیل حقایقی راجع به ناخن‌ها را برایتان آورده‌ایم که مطمئنا دانستن آن‌ها، شما را شگفت زده خواهد کرد.
 

گروه اینترنتی خورشید

 

 

MjavadF بازدید : 150 2013/08/15 نظرات (0)

به نقل از رویترز؛ یک هنرمند بلژیکی به نام "بئاتریس ون" در کارگاهی در جنوب بلژیک اقدام به ساخت عروسک هایی شبیه نوزاد انسان کرده است. این عروسک ها که به نام"Reborn Babies" نامیده می شوند به سرعت محبوب شده اند. آنها از یک بسته متشکل از سر و اندام ها تولید شده اند که از جنس "وینیل" می باشند که برای خلق آن از جمله مو، مژه ها و پوست این عروسک ها از پارچه های چندین بار رنگ شده استفاده شده است. وزن آنها به گونه ای طراحی شده که همانند وزن یک نوزاد واقعی است. هزینه عروسک ها بین صدها هزار یورو متفاوت است و حدود 25 ساعت طول می کشد تا به هم بسته و مونتاژ شوند.

MjavadF بازدید : 135 2013/08/15 نظرات (0)

چپ‌دستی به مفهوم تمایل طبیعی افراد در استفاده از دست چپ برای انجام کارهای گوناگون و بویژه نوشتن است. بطور طبیعی، بیشتر انسان‌ها راست‌دست هستند به این معنا که برای انجام کارهای روزمره، استفاده بیشتری از دست راست به عمل می‌آورند. مطالعات گوناگون نشان می‌دهد که در جوامع مختلف، ۷۰ تا ۹۰ درصد جمعیت، راست‌دست هستند. بقیهٔ این افراد عمدتاً چپ‌دست هستند. بیست و دوم مرداد هر سال به نام روز جهانی چپ‌دست‌ها نامگذاری شده ‌است. گزارشی که در ادامه این ایمیل می بینید از مشهورترین چهره‌های چپ‌دست ایران و جهان نام برده شده است.

MjavadF بازدید : 152 2013/08/14 نظرات (1)


 

آنطوری که عینک‌های آفتابی می‌توانند چهره‌ی شما را قاب بندی کنند چیز دیگری نمی‌تواند! جدای از اینکه ابزاری برای محافظت از چشمان شما در برابر نور خورشید هستند، به هر ظاهری کلاس و ظرافت خواهند افزود.

با اینحال با توجه به گوناگونی و آرایش متنوع خیره کننده‌ی عینک‌ها در این دوره زمانه، انتخاب یک عینک خوب می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. ما در این مطلب، 4 موردی که باید زمان خرید عینک آفتابی به خاطر داشته باشید را برایتان جمع آوری کرده‌ایم.

MjavadF بازدید : 155 2013/08/13 نظرات (0)

رهنگ استفاده از ابزارها و سرویس های تکنولوژیک، بحث بسیار مهمی است که همواره بسیاری از مردم خواسته و یا ناخواسته درگیر و دست به گریبان عدم رعایت آن هستند. این روزها که استفاده از این ابزارها که مهمترین آنها موبایل، تبلت و لپتاپ بسیار شایع شده جدا از آگاهی چگونگی استفاده فنی از این ابزارها، فرهنگ رفتاری آن بسیار مهم و قابل توجه است که زیر پا گذاشتن آن در بسیاری از جوامع، بی ادبی و بی احترامی به حساب می آید. در این رابطه امروز به شرح چند مورد از رفتارهای شایع و نادرست می پردازیم. (البته به زبان طنز)

MjavadF بازدید : 171 2013/08/07 نظرات (0)
 
 

در حالت طبیعی، نصب کامل سیستم‌عامل ویندوز، ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان می‌برد. زمانی نسبتاً طولانی که گاهی مجبور به گذراندن آن هستیم. در این قسمت از سری «کوتاه اما کاربردی»، با ترفندی آشنا خواهیم شد که مدت زمان نصب ویندوز را نزدیک به یک‌سوم، یعنی ۱۵ دقیقه کاهش می‌دهد. در ادامه با جورواجور همراه باشید.

 

MjavadF بازدید : 183 2013/07/24 نظرات (0)

شرکت Rovio نسخه جدیدی از بازی پرندگان خشمگین را معرفی کرد نام این بازی  Angry Birds Star Wars II که در اصل نسخه دو بازی پرندگان خشمگین جنگ ستادگان می باشد. قرار است که این بازی در ۱۹ سپتامبر در سراسر جهان عرضه شود.

در این نسخه جدید کاراکتر یا شخصیت های زیاد و جدیدی به بازی اضافه شده است همچنین قابلیت جدیدی که این نسخه را از دیگر نسخه های پرندگان خشمگین جدا می کند این است که کاربران می توانند عروسک های خاصی را اسکن کرده و در بازی از آن ها استفاده کنند. حال باید تا روز عرضه این شاهکار صبر کنیم و از تمام قابلیت های جدید آن با خبر شویم.

MjavadF بازدید : 220 2013/07/23 نظرات (0)

خرم سلطان پنجمین زن زیبای سال ۲۰۱۳ شد

خرم سلطان

بر اساسِ نظر سنجی سایت HollyWood Buzz که هرساله سی زنِ زیبای جهان رو انتخاب میکند، امسال مریم اوزرلی بازیگر نقش خرم سلطان در سریال ترکی حریم سلطان پنجمین زن زیبا ی جهان شد.

مریم اوزرلی توانست بالاتر از بیانسه، ریحانا، جنیفر لوپز، تیلور سویفت، اَدل و … قرار بگیرد. ملاک این نظرسنجی زیبایی طبیعی و همچنین محبوبیت است. هرساله میلیونها نفر در این نظرسنجی شرکت میکنند و به کاندیدای مورد علاقشان رای میدهند.

مریم اوزرلی با بازی در نقش خرم سلطان در سریال حریم سلطان بسیار معروف شد.

در ادامه میتوانید اسامی سی نفر برگزیده و عکس هایشان را به ترتیب از آخر به اول ببینید

MjavadF بازدید : 165 2013/07/23 نظرات (0)

صخره ساحلی با چشم‌اندازی زیبا و بی‌نظیر که باید جای آرامش و شادمانی انسان باشد، تبدیل به یک صخره مرگ شده است.
تصاویر زیر نمای از یک صخره زیبا و بی‌نظیر است که به صخره خودکشی معروف است. صخره یک دماغه گچی بلند زیبا در جنوب انگلستان، نزدیک به شهر ایست بورن در شهرستان ساسکس است.

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

MjavadF بازدید : 160 2013/07/14 نظرات (0)

نام گوگل این روزها بیش از هر چیز به خاطر موتور جستجوی قدرتمند و سیستم عامل اندروید برای موبایل شناخته شده است و معمولا کاربران را به یاد این دو سرویس قدرتمند می اندازد. درست است که شاخص ترین خدمات گوگلی ها در نظر کاربران اینترنت همین دو سرویس موتور جستجو و اندروید هستند، اما جهت اطلاع شما گوگل خیلی فراتر از این دو سرویس فعالیت دارد. در گزارش پیش رو به معرفی سرویس ها و خدماتی می پردازیم که گوگل ارائه می کند اما کمتر کسی درباره آنها اطلاعتات دارد:

MjavadF بازدید : 304 2013/07/14 نظرات (0)

دو روان‌شناس تجربی با تحلیل رایانه‌ای تصاویر هزاران زن در سراسر زمین توانسته‌اند چهره معمول زنان 40 کشور را استخراج کنند. بر پایه این گزارش، لیزا دی‌بروین و بن جونز، دو روان‌شناس تجربی هستند که آزمایشگاه تحقیقات چهره را در موسسه علوم اعصاب و روانشناسی دانشگاه گلاسکو، اسکاتلند اداره می‌کنند. آن‌ها با راه‌اندازی وب‌سایت faceresearch.org، واکنش مردم را به تصاویر چهره‌های مختلف بررسی می‌کنند تا بتوانند از راز جذاب بودن یا نبودن چهره انسان‌ها پرده بردارند. 

MjavadF بازدید : 162 2013/07/14 نظرات (0)


JooRvaJooR3


بانک مرکزی در راستای تامین امنیت بستر فعالیت‌‌های نظام بانکی و لزوم اطلاع‌رسانی به کاربران حقیقی و حقوقی بانک و همچنین پیرو اطلاعیه‌های قبلی، اخیرا توصیه‌های امنیتی در خصوص خدمات حضوری و غیر حضوری را دو بخش ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک مرکزی طی اطلاعیه‌ای از شهروندان خواست تا با رعایت مواردی در بانکداری حضوری که شامل دستگاه‌های خودپرداز و کارتخوان و همچنین بانکداری غیر حضوری که در بستر‌های مخابراتی، از قبیل اینترنت بانک، تلفن بانک و همراه بانک، انجام می‌شود، از اطلاعات و سرمایه‌های خود به‌ دقت حفاظت کنند. این موارد شامل نکات زیر می‌باشد

MjavadF بازدید : 133 2013/07/12 نظرات (0)

عکس هایی از یک حلزون که با سرعت بسیار آهسته بر پشت یک قورباغه در حال حرکت است – دوزیستان پوست حساسی ندارند و این قورباغه متوجه عبور حلزون نمی شود. عبور این حلزون بازیگوش حدود هشت دقیقه طول می کشد.

این عکس های دیدنی از قورباغه و حلزون در اندونزی گرفته شده اند.

MjavadF بازدید : 139 2013/07/06 نظرات (0)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


متاسفانه هر ساله شاهدیم که صدها نفر از هموطنانی که برای گذراندن تعطیلات تابستان و اندکی تفریح به دریا خصوصا سواحل خزر می‌روند، به یکی از بدترین اشکال مرگ که همان غرق‌شدگی است، گرفتار می شوند و علاوه بر بخطر انداختن جانشان، خاطره‌ای تلخ را در ذهن و جان بازماندگان بر جای می‌گذارند. با وجودی که در سال‌های اخیر دلیل اصلی مرگ شناگران دریای خزر به خوبی شناخته شده و عنوان شده که "جریان‌های شکافنده مهمترین علت غرق شدگی در دریای خزر می‌باشد"، لیکن از آنجا که اطلاع رسانی کافی در این زمینه صورت نگرفته هر سال در فصل گرما، همان وقایع اسفناک سال قبل تکرار می‌شوند.

MjavadF بازدید : 174 2013/07/06 نظرات (0)

گاهی اوقات ممکن است به نظر برسد که کنترل پوستتان غیر ممکن شده است. از خواب بیدار میشوید و جوش دیگری بر روی چانه یا پیشانی خود پیدا می‌کنید. من میدانم که این وضعیت خسته کننده است، اما برای متوقف کردن جوش ها راه‌هایی وجود دارد. در این راهنما 7 راه موثر در این رابطه که قطعا برای شما نیز مفید است آورده شده است.

 

گروه اینترنتی خورشید
MjavadF بازدید : 150 2013/07/04 نظرات (0)

آماری که در این اینفوگرافیک مشاهده خواهید نمود، نتیجه ی پاسخ جمعی از دختران دانشجو به سوالاتی در مورد رسیدگی به موهایشان می باشد. آماری تقریبی همچون گستردگی رنگ مو در میان خانم ها، طول موهایشان، زمانی که صرف رسیدگی به موهای خود می کنند و غیره.

برای دیدن اینفوگرافیک در سایز اصلی به ادامه مطلب مراجعه کنید

تبلیغات

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 536
  • کل نظرات : 189
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 111
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 914
  • بازدید ماه : 670
  • بازدید سال : 22,894
  • بازدید کلی : 504,510