loading...
 جورواجور3 - یک دنیا تفریح و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
MjavadF بازدید : 165 2013/09/02 نظرات (0)

به گزارش سرویس علمی جام به نقل از مهر، محققان برزیلی موفق شدند تا برای نخستین بار، مدرک مستندی از کشته شدن و خورده شدن میمونی از خانواده میمون‌های آتلید را توسط یک مار بوا ثبت کنند.

MjavadF بازدید : 166 2013/09/02 نظرات (0)

در دنیا به طور تقریبی از هر ۱۰ نفر یک نفر چپ دست است. داستان‌ها و افسانه‌های زیادی در رابطه با افراد چپ‌دست وجود دارد. همچنین تحقیقات بسیاری نیز در رابطه با آنها و بر روی تفاوت‌های ذهنی، فکری، تمایلات و تاثیرشان در اجتماع در مقایسه با راست‌دست‌ها انجام شده یا در حال انجام است.

 در این میان، پنج مورد از جالب‌ترین تفاوت‌های افراد چپ‌دست با سایرین وجود دارد که بد نیست از آنها آگاه باشید:
MjavadF بازدید : 213 2013/09/01 نظرات (1)

این شما هستید که چشم هایتان را اسرار آمیز و زیبا جلوه می دهید. چشم های قهوه ای، سبز، عسلی، یا آبی، هیچ رنگ چشمی خسته کننده نیست. با این ۸ تکنیک می توانید کاری کنید که رنگ چشم هایتان عالی جلوه کند.

MjavadF بازدید : 199 2013/09/01 نظرات (0)

طراح خلاق سمیر سادیکو پس از طراحی های خیره کننده ی لامبورگینی CGI، آوانتادور جی وurus SUV، مفهوم استون مارتین DBC را ارئه کرده است. این ماشین با الهام از استون مارتین DBR1 طراحی شده است.

MjavadF بازدید : 129 2013/08/31 نظرات (0)

شبکه های اجتماعی و به خصوص فیسبوک را می توان بخشی از دنیای اینترنت داست که اغلب باعث اتلاف وقت مفید می شوند و راندمان کاری را تا حد زیادی پایین می آورند. برای همین افراد اغلب دنبال راهی می گردند تا خودشان را مجبور کنند در ساعات کار کمتر سراغ آن بروند.

MjavadF بازدید : 191 2013/08/31 نظرات (0)

نخستین عمل «جراحی پخش زنده» با استفاده از عینک گوگل توسط جراح آمریکایی اهل اوهایو  انجام شد. این جراح در اتاق عمل از عینک گوگل برای دریافت مشورت مستقیم و از راه دور با یکی از همکارانش استفاده کرد. 

......

MjavadF بازدید : 165 2013/08/30 نظرات (0)

آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که راه درست پاک کردن صفحه مانیتورهای LCD چیست؟خواه اینکه شما قصد داشته باشید غباری را از روی صفحه مانیتور خود و یا اثر انگشتی را از روی صفحه LCD پاک کنید باید دقت داشته باشید که برای اینکار نباید از هر روشی استفاده کرد.

MjavadF بازدید : 141 2013/08/29 نظرات (0)

شبکه آموزش محمدرضا شیرخانلو (بازیگر نقش پوریا در فیلم دودکش) رو آورده بودن
ازش پرسیدن پرسپولیسی یا استقلالی ؟ (بلوزش قرمز بود, ساعتش ابی)
گفت: پرسپولیس دیگه
مجری گفت: پس ساعتت چرا آبیه ؟؟
گفت: شما بند اینو ببین سوراخه دیگه! :))))
رسما قهو ای کرد کیسه رو...

MjavadF بازدید : 117 2013/08/29 نظرات (0)

شبکه تلویزیونی المیادین، لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: روزنامه اسرائیلی معاریو پیش بینی کرد حمله هوایی آمریکا به سوریه از امشب آغاز شود. به گزارش معاریو، قرار است آمریکا چند ساعت پیش از آغاز حمله به سوریه، آغاز حمله را به اسرائیل اطلاع دهد.

MjavadF بازدید : 144 2013/08/27 نظرات (0)

روشهایی برای غلبه بر عادت خودارضایی
خود ارضایی عادتی است که به سرعت ایجاد می شود و می تواند تاثیر نامطلوبی بر مردان و زنان تمامی سنین داشته باشد. بر اساس مطالعات انجام شده خودارضایی اثرات منفی جسمی و روانی متعددی بر افراد می گذارد. اگر شما در تلاش هستید تا بر این عادت غلبه کنید، مطمئن باشید که ممکن است (اگرچه مثل هر عادتی نیاز به تلاش و زمان دارد).

MjavadF بازدید : 153 2013/08/27 نظرات (0)

ممکن است بارها خواسته باشید بوی دهان خود را کنترل کنید و مطمئن شوید که با بوی ناخوشایندی مواجه نخواهید شد. اما در بسیاری موارد امکان تشخیص برایتان وجود ندارد.

در این ایمیل سعی داریم به این موارد بپردازیم که چرا به راحتی امکان تشخیص بوی دهان برای مان امکان‌پذیر نیست و چرا نیاز به کنترل بوی دهان داریم. در انتها نیز متدهایی برای تشخیص بوی دهان به شما معرفی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

MjavadF بازدید : 182 2013/08/27 نظرات (0)

یک ماده غذایی موثر در کنترل فشارخون
از سیب زمینی همیشه به عنوان یک غذای چاق کننده یاد شده است، اما تحقیقات جدید نشان می دهند که مصرف روزانه این ماده غذایی می تواند در کاهش فشارخون موثر باشد، بدون اینکه وزن را افزایش دهد.

MjavadF بازدید : 142 2013/08/26 نظرات (0)

هيگواين مهاجم كنوني ناپولي و سابق رئال در تفريگاه كاپري به علت سقوط از صخره به بيمارستان انتقال پيدا كرد .


وضعيت سلامتيش هم هنوز مشخص نيست اما گفته میشه فکش 8 تا بخیه و ابروش 2 تا بخیه خورده !!
 
لینک خبر در ادامه مطلب
MjavadF بازدید : 181 2013/08/26 نظرات (0)

لوک جرام هنرمند انگلیسی، انواع میکروب های بیماری زا، باکتری ها، ویروس ها و انگل های مختلف را به شکل مجسمه های شیشه ای طراحی و ارائه کرده است. این مجسمه های شیشه ای در موزه متروپولیتن به نمایش گذاشته شدند.

اگر به این مجسمه های شیشه ای علاقه داشته باشید می توانید با 10،000 دلار یکی از آن ها را خریداری کنید.

MjavadF بازدید : 200 2013/08/26 نظرات (0)

مجتبی محرمی، احمدرضا عابدزاده، علی دایی و کریم باقری چهار کاپیتان سابق پرسپولیس در یک عکس تاریخی.

این چهار چهره سرشناس تیم ملی در دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ هر کدام در مقطعی از زمان بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو بستند. مجتبی محرمی در سال های ۷۲ تا ۷۶، عابدزاده در سال های ۷۶ تا ۸۰، علی دایی در سال ۸۲ و کریم باقری از سال ۸۴ تا ۸۹ کاپیتان پرسپولیس بودند که بارها به مقام قهرمانی رسیدند. کریم باقری به عنوان کاپیتان آخرین جام قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی را بالای سر برده است. نکته دیگر اینکه اگر این چهار بازیکن قرار بود در فصل جاری لیگ برتر بازی کنند، با توجه به سطح دستمزدهای فعلی لیگ برتر احتمالاً بیش از نیمی از بودجه پرسپولیس را به خود اختصاص می دادند!

کاپیتان پرسپولیس

MjavadF بازدید : 166 2013/08/25 نظرات (1)

توله پلنگ برفی دو ماهه که در باغ وحش بروکفیلد در بروکفیلد، ایلینوی به دنیا آمده بود، روز جمعه دیدن آن برای عموم مردم آزاد شد. این توله نر که بچه ی پلنگ های برفی سه ساله سارانی و سابو می باشد، روز 13 ژوئن به دنیا آمد.

بد نیست بدانید پلنگ برفی یکی از گونه های در خطر انقراض است که بیشتر در مناطق کوهستانی آسیا و روسیه زندگی می کند.

MjavadF بازدید : 512 2013/08/25 نظرات (0)

ایرینا شایک نامزد کریستیانو رونالدو است. در این مطلب چهره او را قبل و بعد از آرایش مشاهده می کنید

ایرینا شایک (به انگلیسی: Irina Shayk)‏ (زاده ۶ ژانویه ۱۹۸۶ در یمانژلینسک، شوروی) یک مانکن اهل روسیه است. ایرینا شایک از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ در Sports Illustrated Swimsuit Issue حضور داشت.

ایرینا شایک نامزد کریستیانو رونالدو است. در این مطلب چهره او را قبل و بعد از آرایش مشاهده می کنید

MjavadF بازدید : 147 2013/08/24 نظرات (0)
خــدايـا...
چــشــاي هـيــــچـ عــاشقـيـــو، ♥
واسـه رسـيـدن به عشقــــش.. ♥
خيــــس نكن....!!
 
 
 

 

MjavadF بازدید : 227 2013/08/24 نظرات (0)

اگر شما از علاقه مندان به بازی های کامپیوتری باشید حتما می دانید زمانی که شما یک بازی را نصب می کنید یک پوشه مخصوص برای ذخیره Save بازی ایجاد می شود ، تا بتواند میزان گیم پلی و و روند پیشرفت بازی را در خود ذخیره کند. حال این پوشه سیو می تواند در لابه لای مسیر نهایی که بازی را نصب کرده اید ایجاد شود یا همچنین می تواند در مکانی مانند My Document مربوط به ویندوز XP یا در ویندوز ۷ در مکانی با نام Documents که در پوشه libraries قرار دارد ایجاد شود.

MjavadF بازدید : 158 2013/08/23 نظرات (0)

این موش شجاع برای نجات جان دوست خود که مورد حمله مار غول پیکری گرفته بود، خود را به خطر انداخت و به کمک دوست خود رفت.

این موش که ابتدا برای اینکه بتواند دوست خود را از دهان این مار بیرون بکشد به روی سر مار رفت و هر چند با پای خود به سر مار می زد، در آخر شکست خورد و خودش نیز طعمه مار شد.

MjavadF بازدید : 232 2013/08/23 نظرات (0)

در سن پترزبورگ روسیه عده ای از جوانان برای لحظه ای تفریح و نشاندن لبخند بر روی لب مردم این شهر با گریم خود بصورت زامبی ها در یکی از پارک های این شهر راهپیمایی کردند. تصاویری از این رویداد جالب و غیر عادی را در این ایمیل ملاحظه میکنید.

MjavadF بازدید : 172 2013/08/21 نظرات (0)

توجه به وضعیت ایمنی خودرو مثل انتخاب یک دندانپزشک مناسب است؛ شاید در روز اول وجودش آنچنان ضروری به نظر نرسد ولی حتی یک ایربگ اضافه می تواند نقش سوپرمن را هنگام تصادفات برای شما ایفا کند.

MjavadF بازدید : 187 2013/08/21 نظرات (0)

آیا یك مرد توانایی های یك زن را دارد؟ این سوالی است كه در سینمای هالیوود به آن جواب مثبت داده اند. چراکه ستارگان مردی هستند كه به خاطر توانایی های بالای بازیگری حتی قادر به ایفای نقش یك زن نیز هستند و شاید این نقش را خیلی بهتر از یك خانم ایفا كنند. البته چنین حالتی در میان برخی بازیگران زن نیز دیده می شود. آنها هم با چهره پردازی های پرریسك قادر به ایفای نقش یك مرد هستند. با توجه به 31 تصویر قرار داده شده در ادامه ایمیل، مردان بازیگری را می بینید که در سینمای معاصر، در نقش زنان بخوبی ظاهر شده اند.

تبلیغات

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 536
  • کل نظرات : 189
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 111
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 189
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 955
  • بازدید ماه : 711
  • بازدید سال : 22,935
  • بازدید کلی : 504,551