loading...
 جورواجور3 - یک دنیا تفریح و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
MjavadF بازدید : 198 2012/08/08 نظرات (0)



امروزه تمام خودروسازان به دنبال موتوری می‌گردند که مصرف سوخت را به حداقل برساند و قاعدتاً باید موتوری کوچک بسازند و باید این موتور را در خودروهای کوچک نیز بگذارند که در ادامهٔ مطلب قصد داریم بهترین موتورهای کوچک خودروهای امروزی را برای شما نقل کنیم. خب از بیشترین حجم موتور به کمترین شروع می‌کنیم:

MjavadF بازدید : 170 2012/08/08 نظرات (0)
فوبیا یك ترس ساده نیست كه در یك لحظه بیاید و بعد محو شود، بلكه هراسی ماندگار است كه می‌تواند زندگی مبتلایان را مختل كند و آنها را به دردسر بیندازد. این ترس شدید كه غیرقابل كنترل هم به‌نظر می‌رسد، چیزی بیش از هراس از یك موقعیت خطرناك است. افرادی كه به فوبیا مبتلا هستند، حتی از شنیدن موضوعی كه ترسشان را به آنها یادآوری كند وحشت‌زده می‌شوند.



 آنها حتی با دیدن یك فیلم سینمایی یا خواندن یك مقاله در مورد آن موضوع دچار حملاتی می‌شوند كه به آنها «حمله وحشت» می‌گویند. فوبیا یا ترس مرضی، بیماری‌ای است كه اگر جدی گرفته نشود، روز‌به‌روز شدیدتر می‌شود و اگر با کمک‌یك متخصص درمان شود، می‌تواند در طول زمان از زندگی فرد بیرون‌ برود.‌اما فراموش نکنید که درمان این بیماری، ربطی به تلاش خود فرد یا اطرافیانش ندارد؛ و تنها متخصصان روانشناسی و رانپزشکی از عده‌اش برمی‌آیند.  شاید با دیدن فهرستی از عجیب‌ترین فوبیا‌های جهان،  باور نكنیدکه یك فرد می‌تواند با دیدن همین چیزهای ساده‌، دچار حملات شدید و غیرقابل كنترل شود. اما باور كنید كه خیلی از افراد در سراسر جهان، با همین تجربه‌های ساده، به‌شدت آزار می‌بینند و با كابوس‌ زندگی می‌كنند.
MjavadF بازدید : 219 2012/08/07 نظرات (0)

پسر كوچكی برای مادربزرگش توضیح می‌داد كه چگونه همه‌چیز ایراد دارد... مدرسه، خانواده، دوستان و... مادربزرگ كه مشغول پختن كیك بود از پسر كوچولو پرسید كه كیك دوست داری؟ و پسر كوچولو پاسخ داد: البته كه دوست دارم. 

MjavadF بازدید : 206 2012/08/06 نظرات (1)

با توسعه فناوري‌هاي طراحي روبات پيش‌بيني مي‌شود كه تا چند دهه آينده روبات‌ها دنياي انسان‌ها را به تسخير خود در آورند اما در اين بين مشاغلي وجود دارند كه روبات‌ها هيچ گاه قادر به انجام آن نيستند!


MjavadF بازدید : 209 2012/08/06 نظرات (0)

تا کنون 25 گونه از عنکبوتهای طاووسی در جهان کشف شدند که جنگل های سیدنی استرالیا مکان اصلی زندگی آنها است.

این گونه عنکبوت ها به خانواده عنکبوت های پرنده بر می گردند و به دلیل پرش آنها از مکانی به مکان دیگر به آنها عنکبوت های پرنده نیز می گویند.

MjavadF بازدید : 202 2012/08/06 نظرات (0)

یارانه نقدی مرحله هجدهم (مردادماه) بامداد فردا سه شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به ازای هر نفر بامداد فردا سه شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. بیش از ۷۴ میلیون ایرانی یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی – فاز اول هدفمندی یارانه‌ها- را دریافت می‌کنند.در همین حال، اخیرا حدود ۷۰ میلیون ایرانی یارانه نقدی ۲۸ هزار تومانی نان که برای مدت نه ماه است، دریافت کرده‌اند. البته این یارانه برای حدود ۴ میلیون نفر از اقشار مرفه – به تعبیر دولت- واریز نشده است.

MjavadF بازدید : 257 2012/08/06 نظرات (1)

 

دهکده مازیچال در ارتفاع ۲۶۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد. در۵۰ کیلومتری شهر عباس و نزدیک کلاردشت که حدود یک ساعت زمان می‌برد تا بعد از گذر از 17 کیلومتر جاده، به ارتفاعات دیدنی مازیچال برساند.
 
تکناز : چشم انداز بسیار زیبای روستای مازیچال با دیدی وسیع از رامسر تا چالوس، موقعیتی بی‌نظیر به این دهکده کوهستانی بخشیده است.
 
وجود تپه‌ها و کوه‌ها در این منطقه به گونه‌ای است که در هنگام بارندگی، مازیچال پر از ابرهایی می‌شود که هر لحظه شکل‌های زیبایی به خود می‌گیرند.
MjavadF بازدید : 197 2012/08/06 نظرات (0)

 

محمد مرسی رئیس جمهور مصر در حال اقامه نماز جماعت در مسجد النبی(ص) در مدینه منوره و در کنار مزار پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) است. 

نکته جالب آن که او برخلاف دو تن از مامومینش با دست بسته نماز نمی خواند. البته او شیعه نیست. ظاهرا در میان فرق اهل سنت، مالکی ها دست بسته نماز خواندن را مکروه و بقیه فرق نیز آن را تنها مستحب می دانند.

نکته‌ جالب در نماز محمد مرسی (عکس)  www.taknaz.ir
 
MjavadF بازدید : 764 2012/08/06 نظرات (0)

یکی از پیچیده‌ترین سفرهای فضایی تاریخ ناسا با عملیات فرود هیجان‌انگیز و چالشی مریخ‌نورد کنجکاو بر سطح سیاره سرخ، وارد فاز جدیدی می‌شود.پایگاه تخصصی «اسپیس»، مریخ‌نورد ناسا موسوم به کنجکاوی پس از ۸ ماه و نیم یکشنبه بالاخره پس از طی میلیون‌ها مایل در فضا، به مراحل پایانی سفر خود می‌رسد.طبق برنامه قرار است کنجکاو ساعت ۵:۳۱ دقیقه به وقت گرینویچ (۱۰:۰۱ دقیقه به وقت تهران) به سیاره سرخ برسد. فرود این مریخ‌نورد همانند هر فرود دیگری در فضا کار ساده‌ای نبوده و به همین جهت نمی‌توان قاطعانه از موفقیت این فرود صحبت کرد. 

MjavadF بازدید : 187 2012/08/06 نظرات (0)

 

تم بسیار زیبای  Sol GO Launcher EX Theme که برای لانچر محبوب GO Launcher EX عرضه شده است . این تم شامل پوسته ، آیکون ، پس زمینه ، پوشه و … می باشد ، در صورت نداشتن نرم افزار مورد نظر عبارت “GO Launcher EX” را با جست و جو در سایت یافته دانلود کنید .می توانید تصاویر بیشتر و لینک دانلود  این تم را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

جهت تغییر تم :

Menu>Theme

جهت تغییر پس زمینه :

Click Menu>Wallpaper هر پس زمینه ای که دوست داشتید را انتخاب کنید.

جهت تغییر آیکون ها ( بعضی گوشی ها اتوماتیک عوض نمیشن) :

انگشت را آیکون مورد نظر نگه داشته >Replace را انتخاب کنید > سپس Theme’s icon

MjavadF بازدید : 219 2012/08/06 نظرات (0)

 

نرم افزار نوژا تور بانک جامع اطلاعات تورها و مسافرت های داخلی و خارجی می باشد. کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند اطلاعات تور های داخل ایران، تور های خارجی، تور های ویژه، تور های یک روزه و ... را همیشه در تلفن همراه داشته باشند. شرکت ها و آژانس های مسافرتی می توانند با عضویت در سایت ما www.nojasystem.comاطلاعات تور های خود را در سایت ثبت نمایند و خدمات آنلاین و بروزی را به مشتریان خود ارائه نمایند.

کاربران نرم افزار می توانند با استفاده از بخش جستجوی نرم افزار تور مناسب خود را در کمترین زمان و با کمترین هزینه پیدا کنند. این نسخه از نرم افزار ویرایش اولیه می باشد. با ارائه بروز رسانی های بعدی امکاناتی نظیر کارکردن در حالت آفلاین و ... به نرم افزار اضافه خواهد شد. بخش پشیبانی نرم افزار آماده رفع مشکلات شما و دریافت نظرات سازنده شماست.

MjavadF بازدید : 218 2012/08/06 نظرات (0)

مار‌ها با فکشان می‌شنوندفکر می‌‏‌کنید وقتی مارهای زنگی دمشان را تکان می‌‏دهند، صدای تکان خوردن حلقه‏‌های روی دمشان را می‌‏شنوند؟ مدت‏‌زمان زیادی است جانور‌شناسان به دنبال پاسخ این سوال هستند: مار‌ها که گوش‏‌های خارجی ندارند، چطور صدا را می‌‏شنوند؟ گروهی پژوهشگر در جدید‌ترین بررسی‌ها نشان دادند که امواج صوتی ارتعاشاتی را در جمجمه مار پدید می‌‏آورد و گوش داخلی او، این ارتعاشات را احساس می‌‏‌کند! «بروس یانگ» زیست‏‏‌عصب‏‌شناس دانشگاه ماساچوست که در این تحقیق شرکت نداشته، می‌‏‌گوید: «براساس افسانه‏‌های قدیمی و کهن، مار‌ها ناشنوا هستند.» اما بررسی‏ رفتار‌شناختی مار‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها می‌شنوند و حالا این پژوهش جدید، یک گام جلو‌تر رفته و توضیح می‌دهد که مار‌ها چگونه می‌‏شنوند. 

تبلیغات

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 536
  • کل نظرات : 189
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 111
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 840
  • بازدید ماه : 596
  • بازدید سال : 22,820
  • بازدید کلی : 504,436