loading...
 جورواجور3 - یک دنیا تفریح و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
MjavadF بازدید : 140 2013/07/04 نظرات (0)

خوراکی هایی که در این نوشته معرفی خواهند شد، کمک خواهند کرد تا موهایی سالم و زیبا و حتی بدنی سالم تر داشته باشید.

اگر شما همیشه نگران این بودید که چه بخورید تا از ریزش و شکستگی موی خود جلوگیری کرده و از حداکثر رشد مویتان اطمینان حاصل کنید، جای درستی آمده اید.

 

گروه اینترنتی خورشید

 
MjavadF بازدید : 169 2013/07/01 نظرات (0)

به دنبال پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و جشن‌های پیروزی مردم در خیابان‌های شهرهای ایران در روز شنبه 25 خرداد و بعد از آن پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر کره جنوبی و صعود به جام جهانی، کاهش قیمت دلار، طلا، خودرو و ... صفحات طنزی در واکنش به این اتفاقات در شبکه اجتماعی فیس‌بوک ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از عصر ایران، صفحات "روحانی مچکریم" (روحانی متشکریم) و "شیخ خوش‌قدم" از جمله این صفحات هستند.

در این دو صفحه، جمله‌هایی به طنز منتشر می‌شود و عبارت مشترک همه آنها این است: "روحانی مچکریم" و در بطن خود، این پیام را دارند که نباید انتظار داشت با آمدن روحانی همه چیز حتی مسائل بی‌ربط به دولت، یک‌شبه درست شود. در واقع، این اندیشه با جملات طنز و روزمره به طور غیرمستقیم بیان می‌شود.

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

MjavadF بازدید : 161 2013/07/01 نظرات (0)

خلق و خوی ما وابسته به چیزهای زیادی است، از یک خواب خوب یا بد در شب گرفته تا بحث و مشاجره با یک دوست. وقتی تیمی که ما طرفدارش هستیم مسابقه را برنده می‌شود، غرق در غرور و شادی می‌شویم، در حالی که وقتی در یک کارت بازی بازنده شویم، عصبانی خواهیم شد.

 

گروه اینترنتی خورشید

 
MjavadF بازدید : 165 2013/06/19 نظرات (0)

 

خیابان‌های تهران برای دومین بار طی چهار روز اخیر مملو از دختر و پسر و پیرمرد و جوان و کودکانی است که این ‌بار، حضور در جام‌جهانی را جشن گرفته‌اند/ مردم تهران و سراسر کشور با پرچم ایران به خوشحالی مشغولند

تصاویر شادی و پایکوبی ایرانیان را با هم تماشا میکنیم و امیدواریم فضای بوجود آمده بتواند امید و تدبیر را برای همیشه در این سرزمین نگهدارد

 

جشن پیروزی مردم پس از صعود تیم ملی به جام جهانی. (خبرگزاری‌های داخلی)

MjavadF بازدید : 169 2013/06/12 نظرات (0)

درست است که در نمایشگاه E3 امسال دو کنسول بازی ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ داغ ترین بازار را دارند. اما هنگامی صحبت از دسته های بازی بیسیم به میان می آید، باید فکری هم به حال شارژ آنها کرد. و اینجا است که Nyko به میدان آمده و اولین شرکتی است که برای نسل بعدی باتری خورها، پایه های شارژ کارآمدی را عرضه کرده است. 

MjavadF بازدید : 181 2013/06/11 نظرات (0)

سوپر ولوو!

وب‎سایت استرالیایی Motoring در گزارشی منتشر کرده است که شرکت خودروسازی ولوو در آینده‎ای نزدیک رسماً حضور خود را در مسابقات قهرمانی Supercars V8 اعلام خواهد کرد.

MjavadF بازدید : 138 2013/06/10 نظرات (0)

 

 

 

 

کنسول ایکس‌ باکس وان در نوامبر آینده عرضه خواهد شد

امشب مایکروسافت در آیین ویژه‌ای جزئیات بیشتری درباره‌ی طرح‌های خود در حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. در این نطق پرهیجان که پیش از نمایشگاه E3 برگزار شده، آن‌ها اعلام کردند که کنسول جدید ایکس باکس وان خود را از زمستان امسال و ماه نوامبر به بازار عرضه خواهند کرد.

 

ilovecr7 بازدید : 182 2013/06/10 نظرات (0)

عاشــــــق هوس های عاشقانــــــه بــــــا تـوام . . .دست هایت را به من بــــــده . . .به جهنم کــــــه مرا به جهنــــــم می برند... به خاطر عشق بازی با تـــ♥ـــو.،جهنم را تحمل میکنم... . .

ilovecr7 بازدید : 171 2013/06/10 نظرات (0)

مــتــاســفـــ شـــدم وقـتـی مـــَــردی مـــُــرد !!!



هـنـگـامـی کـه زنـش را ، در آغـوش ِ غـریـبـه روی تـخـت دیـد ...

مــتــاســفـــ شـــدم وقـتـی زنـــی شـوهـرش را دوسـت نـداشـت ، امـا بـچـه دار شـد
... !!

مــتــاســفـــ شـــدم وقـتـی پـسـری مـعـشـوقـه اش را بـه خـاطـر پـول از دسـت داد
... !!

مــتــاســفـــ شـــدم وقـتـی زنـــی شـوهـرش را دوسـت نـداشـت ، ولـی بـه خـاطـرِ بـچـه هـایـش مـانـد
... !!

مــتــاســفـــ شـــدم وقـتـی مــردی نـامـوسـش را بـه خـاطـرِ مــواد بـه حـراج گـذاشـت
... !!

مــتــاســفـــ شـــدم وقـتـی جــوانـی ایـمـانـش را بـخـاطـرِ پـول از دسـت داد
... !!

مــتــاســفـــ شــــــــدم ... شــــــدم ... شــــدم


.

.

.


تـا هـمـه چـیـز دیـگـر بــرایــم عــــــ ــــآدی شـــد . . . . . !

MjavadF بازدید : 208 2013/06/09 نظرات (0)

آیا تا بحال نگران این که اطلاعاتتان به دست افراد سودجو بیوفتد بوده اید؟ مخصوصا فایل هایی که برروی فلش مموری هایتان ذخیره کرده اید. خوشبختانه گزینه های بسیاری برای حفاظت از اطلاعات حساس وجود دارد. Protectorion ToGo یکی از این نرم افزار هاست. نسخه رایگان این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا دو فلش مموری را رمز نگاری کنید. این برنامه با ویندوزهای XP، ۷ و ۸ (۳۲ بیت و ۶۴ بیت) قابل نصب است.)

MjavadF بازدید : 184 2013/06/09 نظرات (0)

 

چگونه از همستر نگهداری کنیم

همستر حیوانی آرام و ساکت است و نگهداری از آن کار سختی نیست. نگهداری از این حیوان مانند سایر حیوانات خانگی باعث شادابی روح و تمدد اعصاب می گردد و سرگرمی مناسبی برای کودکان و سالمندان (برای جلوگیری از افسردگی) است. اما این کوچولوی دوست داشتنی نیازهایی دارد که چندان هم با زندگی آدمی سازگار نیست؛ در این چگونه برایتان گوشه ای از نیازهایی همسترها را آورده ایم.

 

 

MjavadF بازدید : 153 2013/05/29 نظرات (0)

احتمالا آروماتروپی یا عطردرمانی اولین گزینه‌ای نیست که برای تغییر حس و حال، افزایش بهره وری به ذهنمان می‌رسد، اما باید بدانیم که حس بویایی قویترین حس از حواس پنجگانه ماست و برای افزایش فعالیت مغز در جهت مثبت بهترین انتخاب ماست.

Beverley Hawkins رئیس انستیتو آروماتراپی واقع در ساحل غربی ونکوور می‌گوید: پیازهای بویایی بخشی از سیستم عصبی ما هستند و مستقیماً به ناحیه‌ای از مغز متصل می‌شوند که فرآیند احساسات و یادگیری را پردازش می‌کنند. به همین دلیل است که گاهی اوقات بعضی بوها خاطرات خاصی را در ذهن ما تداعی می‌کنند و یا کسی یا چیزی را به یاد ما می‌آورند.

MjavadF بازدید : 136 2013/05/27 نظرات (0)

اگر اهل گشت و گذار باشید و به كشورهای دیگر سفر كرده باشید، حتما متوجه تفاوت فرهنگی در كشورهای مختلف شده‌اید. تفاوتی كه در زوایای گوناگون زندگی مردم دیده می‌شود؛ از نوع گویش و پوشش گرفته تا شیوه رفتار و كردار.


جالب است كه این تنوع و تفاوت در كارهای ساده‌ای مانند سلام و احوالپرسی هم خودش را نشان می‌دهد و بخوبی می‌توان آداب اجتماعی هر منطقه را در نوع رفتار مردم آنجا مشاهده كرد. آدابی كه به‌عنوان قوانینی پذیرفته شده و گاه حتی نانوشته، از طرف جمع پذیرفته و اجرا می‌شود. این تفاوت آن‌گونه است كه گاهی شیوه‌ معاشرت و رفتار مردم در كشوری خاص برای اهالی سایر مناطق عجیب و حتی غیرقابل قبول به نظر می‌رسد.

MjavadF بازدید : 150 2013/05/27 نظرات (0)

جوان ماندن کم آرزویی نیست هرچند دقایق سپری شده ی عمر را نمیتوان بازیابی کرد اما حداقل می توان روند پیری جسم را دستخوش تغییرات کرد. در این ایمیل 5 راهکار ساده را در اختیار شما دوستان پرشین استار قرار می دهیم که به شما امکان می‌دهد روند پیری را به تاخیر بیندازید، جوانتر به نظر برسید و جوانی را بیشتر از آنچه که هست احساس کنید ...
MjavadF بازدید : 151 2013/05/20 نظرات (0)

 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

جان به جان تان بکنند، باز هم "شب امتحان خوان" هستید! حالا ما هی بیاییم و بزنیم توی سرمان که "بچه های خوب! لطفا درس هایتان را در طول ترم بخوانید و شب امتحان را برای مرور بگذارید!"، یا این که از یک ماه قبل، هی از استرس امتحان و... بگوییم شاید که کمی استرس به جان تان بیفتد، اما شما فکر می کنید این کارهای ما اثر دارد؟ روی همین حساب، رفتیم سراغ دو نفر که عینهو خودتان، جز شب امتحان، بقیه ی روزها، روی ماهِ کتاب و جزوه شان را می بوسند و آن ها را کنار می گذارند، اما این دو تن، به طرز محیر العقولی توانسته اند با یک سری ترفند کذایی، یک شبه راه شش ماهه را طی کنند و همه ی درس ها را با نمراتی قابل قبول دو دَر کنند! از چاپ اسم و مشخصات شان که به دلایل ارزشی (!) معذوریم، اما شما را از ترفندهای خفن شان بهره مند خواهیم کرد!

اما خداییش خودتان قضاوت کنید ارزش دارد آنقدر خودمان را به زمین و هوا بزنیم که یک شبه قضیه را ماست مالی کنیم؟ ارزش دارد مردم؟

 

MjavadF بازدید : 1723 2013/05/12 نظرات (6)

 

| ترانه سرا و آهنگساز : امیر علی – تنظیم کننده : مهرداد عباسی |

احمد سعیدی آهنگ جدیدش را منتشر کرده که هم اکنون تمامی امکانات سایت جورواجور3 برای این اهنگ آماده شده است  و شما میتوانید از تمامی این امکانات جالب و متنوع استفاده نمایید .

کد وبلاگ رو هم گذاشتم ، حالشو ببرین

 

میتونید به پیج زیر مراجعه کنید و جدیدترین آهنگهارو دانلود کنید و لیریکشونو هم بخونید

FB.com/Persian.lyric

لایک یادتون نره

MjavadF بازدید : 140 2013/05/07 نظرات (0)

 

دوازده تمرین کششی برای افزایش انعطاف ‌پذیری بدن
انعطاف‌پذیری کلید تناسب اندام است. برای داشتن بدنی انعطاف‌پذیر باید عضلات‌تان را پس از 5 تا 10 دقیقه گرم کردن‌،دست کم هفته‌ای 2 تا 3 بار تحت کشش قرار دهید.

منعطف‌تر باشید
 تمرین کششی را باید تا حدی انجام دهید که به بدنتان فشار بیش از حدی وارد نشود. اگر دچار مشکلات کمر، مفاصل یا سایر مشکلات بهداشتی هستید، قبل از انجام این تمرینات حتما با پزشکتان مشورت کنید.

 

MjavadF بازدید : 172 2013/05/07 نظرات (0)

 

پس از ارایه ی مفهوم ماشین ولوو برای داشتن کیسه ی هوای عابر پیاده در ژنو موتور شو سال 2012، این تولید کننده سوئدی ولوو V40 را ارائه کرده است که از ویژگی های ایمنی با تکنولوژی بالا برخوردار می باشد، یکی از این ها داشتن سیستم کیسه هوا مخصوص عابران پیاده است، این برای اولین بار در جهان است که ماشینی از این تکنولوژی استفاده می کند.

در جلوی کاپوت ماشین سنسورهایی قرار گرفته اند که حضور افراد و وسایل نقلیه ی دیگر را در جهات مختلف شناسایی کرده و در صورت برخورد از شیشه جلویی کیسه هوای تشک بادی را فعال می سازند. این سیستم در سرعت های بین 20 تا 50 کیلومتر / ساعت فعال بوده و در یک صدم ثانیه عکس العمل نشان می دهد.



گروه اینترنتی خورشید :: khorshidgroup.org

 

MjavadF بازدید : 154 2013/05/02 نظرات (0)

 

من نگاه می کردم ، اما تو چگونه دیدن را به من آموختی 
من اندیشه می کردم ، اما تو چگونه اندیشیدن را به من آموختی
ای که الفبای زندگی را از سرچشمه نگاهت آموختم
تو را سپاس و روزت مبارک

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com

 

تبلیغات

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 536
  • کل نظرات : 189
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 111
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 829
  • بازدید ماه : 585
  • بازدید سال : 22,809
  • بازدید کلی : 504,425