loading...
 جورواجور3 - یک دنیا تفریح و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
MjavadF بازدید : 179 2013/04/24 نظرات (0)

کتاب در عمر تقریبی پنج هزار ساله‌ی خود مسیر شگفتی را از لوح گلی آغاز کرد تا به نشر الکترونیک برسد. از نوشتن بر لوح گلی تا آغاز نشر گسترده کتاب ۴۵۰۰ طول کشید، اما شتاب تحولات در چند دهه گذشته شگفت‌انگیز است.

MjavadF بازدید : 166 2013/04/24 نظرات (1)

بین تصمیمات معمولی برای سال جدید، مثل وزن کم کردن، ترک سیگار و شادتر بودن، باید یک سری وعده‌های امنیتی هم به خودتان بدهید تا از زندگی دیجیتال‌تان هم بهتر حفاظت کنید. حتی می‌توانید سلامت‌تر باشید وقتی از استرس فجایع دیجیتال مثل پاک‌سازی کامپیوترتان از نرم‌افزارهای مخرب، هک شدن حساب‌های آنلاین‌تان و قربانی سارقین هویت یا دزدی اطلاعات شدن، جلوگیری کنید. با در نظر گرفتن این مسائل، چند تصمیم امنیتی وجود دارد که برای سال جدید باید بررسی‌شان کنید.

MjavadF بازدید : 191 2013/04/14 نظرات (0)

هنر گریم فانتزی (Face Painting)، همان نقاشی روی صورت بچه ها به شکل های کارتونی است که این هنر سالیان سال در کشورهای غربی و شرقی رایج بوده و مردمان اروپا، آمریکا، آفریقا و آسیا به مناسبت های گوناگون مثل جشن های سنتی و کریسمس، هالووین، جشن تخم مرغ و پاییز و در همه فستیوال ها و برنامه ها اقدام به این کار می کردند.

MjavadF بازدید : 166 2013/04/13 نظرات (0)

نفرت، ناامیدی، ناراحتی، طرد شدگی، عصبانیت، حسادت، پریشانی، ضعف، شکست، دلسرد شدن، افسردگی، انتقام، آزردگی ، ….

شما هم فقط به این دلیل که یک نفر پشت سرتان حرف زده است، دچار این احساسات شده اید؟ وقت آن رسیده که همه آنها را کنار بگذارید. ما به شما میگوییم چرا دیگران پشت سرتان حرف میزنند و برای کنار آمدن با آن چه میتوانید بکنید.



 

 

MjavadF بازدید : 154 2013/04/13 نظرات (0)

 

نام ایران در کدام رکوردهای گینس ثبت شده است؟

هر از چندگاهی متنی شامل آمار و لیستی از رکوردهای ایرانی ثبت شده در گینس در فضای مجازی منتشر می شود.
از بیشترین تولید پسته، خاویار، خانواده توت، زعفران، زرشک، میوه آلویی تا کهن ترین کشور دنیا.
از بالاترین دمای ثبت شده روی سطح زمین تا بیشترین تلفات انسانی در سرما و کولاک برفی
از بزرگترین واردکننده گندم تا بیشترین فرار مغزها
از بیشترین مصرف تریاک و هرویین تا بزرگترین منابع روی در جهان.
از بزرگترین سیستم بانکی اسلامی تا بیشترین آمار بیماران مبتلا به سرطان در جهان
این داستان اینقدر همه گیر شده است که علاوه بر پیج های فیس بوکی و وبلاگها حتی در خبرگزاری های ایرانی نیز کپی و پیست شده است. نمونه های زیر را ببینید:
پارسینه: ۳۶ رکورد اختصاصی ایران در جهان چیست؟
کپی مطلب فوق در عصر ایران : ۳۶ رکورد اختصاصی ایران در جهان؛ از خاویار تا سرطان!

اما کدامیک از این رکوردها  واقعاً در گینس ثیت شده اند؟

MjavadF بازدید : 200 2013/03/10 نظرات (0)

 

ماشین الکتریکی که توسط طراح مد جرمی اسکات طراحی شده است

نتیجه ی همکاری بین کمپانی ماشین سازی آلمانی SMART و طراح مد جرمی اسکات یک ماشین الکتریکی زیبا به نام “ForTwo” شده است. در طراحی این ماشین الکتریکی بال هایی به کار رفته است که مانند وقتی است که یک راکت پرتاب شده و شعله هایی اطراف آن زبانه می کشند، این بال ها ظاهری مانند ماشین های آینده را به ماشین الکتریکی ForTwo داده است.

MjavadF بازدید : 132 2013/03/10 نظرات (0)
فروش ویژه کیف میکرو والت اصل



کیف میکرو والت اصل (Micro Wallet)، کيفي کوچک اما فوق العاده جا دار، مناسب براي نگهداري کارت هاي عابر بانک، کارت های شناسایی و پول. ساخته شده از چرم اصل با وزن بسيار سبک ...
کیف میکرو والت با شعار "راه حلی برای یک مشکل بزرگ" به بازار عرضه شده است! این کیف که از جنس چرم اصل ساخته شده است، بسیار سبک و کوچک اما در عین حال فوق العاده جا دار می باشد.
با استفاده از میکرو والت میتوانید کارت های عابر بانک، کارت های شناسایی و همچنین اسکناس های خود را به راحتی هرچه تمام تر حمل کنید.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 18500 تومان

MjavadF بازدید : 200 2013/03/07 نظرات (0)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

دبی تا قبل از سال ۱۸۳۳ میلادی دهکده‌ای از توابع مشایخ ابوظبی بود، در سال ۱۸۳۳ شیخ مکتوم بن بطی آل مکتوم به همراه ۸۰۰ نفر از خویشاوندان و وابستگان و همراهان خود، از امارت ابوظبی به این دهکده کوچیدند و از آن تاریخ دوران حکمرانی قبیلهٔ آل مکتوم و تأسیس شیخ‌نشین دبی آغاز شد. پیش از این تاریخ، دبی یک روستای کوچک بیش نبود و هیچ امتیازی نسبت به سایر روستاهای اطراف خود نداشت.

 

MjavadF بازدید : 190 2013/02/25 نظرات (0)

فکر می کنید شما چه زمانی خواهید توانست برش خودتان از آینده گوگل ساز را در اختیار داشته باشید؟ برای برخی از مردم دنیا، شاید خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می کردند. پس از آنکه این شرکت در مراسم Google I/O سال گذشته امکان پیش خرید گوگل گلاس را برای برخی توسعه دهندگان و خبرنگاران فراهم آورد، امروز هم مسابقه ای را در آمریکا شروع کرده تا برخی از این عینک های جادویی را به دست افراد غیرحرفه ای و مردم عادی برساند.

...

MjavadF بازدید : 216 2013/02/24 نظرات (0)

آقاي اسميت به تازگي مدير عامل يك شركت بزرگ شده بود. مدير عامل قبلي يك جلسه خصوصي با او ترتيب داد و در آن جلسه سه پاكت نامه دربسته كه شماره هاي 1 و 2 و 3 روي آنها نوشته شده بود به او داد و گفت: هر وقت با مشكلي مواجه شدي كه نمي توانستي آن را حل كني، يكي از اين پاكت ها را به ترتيب شماره باز كن.

...

 

MjavadF بازدید : 185 2013/02/17 نظرات (0)

گوگل به عنوان یکی از شرکتهای پیشگام در زمینه نوآوری محسوب می شود و به نظر می رسد همیشه محیط های کاری کارکنان این شرکت تحت الشعاع جدیدترین خلاقیت ها در زمینه دکوراسیون داخلی طراحی می شود. تصاویر زیر دفتر کار جدید گوگل در مسکو را نشان می دهد که همانند دیگر دفاتر این شرکت تنوع و رفاه کارکنان خود را در اولویت قرار داده است.

MjavadF بازدید : 184 2013/02/12 نظرات (0)

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


بی‌خوابی تنها دلیل خستگی و کسالت نیست. دلایل دیگری نیز وجود دارد که باک انرژی شما را خالی کرده و باعث می‌شود که احساس خستگی بکنید. برای شناسایی و مقابله با دزدان انرژی با ما همراه باشید. کار سختی نیست فقط کافی است در رژیم و عادت‌های غذایی‌تان تغییراتی ایجاد کنید. خواهید دید که احساس سرزندگی و شادابی خواهید داشت.

MjavadF بازدید : 233 2013/02/04 نظرات (0)

رضا صادقی که این روزها بازار موسیقی ایران را گرم کرده است ، آهنگ جدیدش را با نام نامردی ها منتشر کرده است که با استقبال زیاد شما عزیزان روبرو شده و شما میتوانید ان را از طریق سرور های سایت و با استفاده از لینک های دانلود موجود ، دریافت نمایید

MjavadF بازدید : 283 2013/02/04 نظرات (0)

دیزی گربه ای زیبا و البته خوش شانس است! دیزی خوش شانس است زیرا در خانواده میراتو نگهداری می شود! کنزو میراتو معمار و طراح فضای داخلی 15 سال است که فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده و به واسطه شغل خود دستی نیز در هنر عکاسی دارد. حضور دِیزی و قابلیت های معمار ژاپنی در نهایت به ثبت تصاویری جالب از این گربه دوست داشتنی انجامیده است.
نکته قابل توجه آن است که پس از انتشار تصاویر دیزی در وب سایت شخصی میراتو، یک شرکت ژاپنی تولیدکننده غذای حیوانات پیشنهاد 20 هزار دلاری برای همکاری با گربه خانواده میراتو را ارائه کرده است.

MjavadF بازدید : 244 2013/01/07 نظرات (0)

لباس پوشیدن در پاییز, نحوه پوشیدن لباس در پاییز
در فصل پاییز باید لباس های مخصوص خودش را به تن کنید. این لباس ها غالبا نه خیلی گرم هستند و نه اینکه باعث می شوند شما از سرما به لرزه افتید. این در حالی است که بسیاری دوست ندارند ظاهر کلی لباس هایشان بهم بریزد و می خواهند همیشه ظاعر مناسبی داشته باشند.

تبلیغات

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 536
  • کل نظرات : 189
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 111
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 189
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,088
  • بازدید ماه : 844
  • بازدید سال : 23,068
  • بازدید کلی : 504,684