loading...
 جورواجور3 - یک دنیا تفریح و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
MjavadF بازدید : 201 2012/08/06 نظرات (0)

نرم افزار عکاسی حرفه ای اندروید Shot Control v2.5.7  نرم افزار عکاسی حرفه ای اندروید نرم افزار عکاسی حرفه ای عکاسی حرفه ایی عکاسی حرفه ای چهره عکاسی حرفه ای دانلود نرم افزار عکاسی حرفه ای دانلود برنامه عکاسی دانلود برنامه اندروید 4.0.4 دانلود برنامه آندروید 2.3.3 دانلود برنامه آندروید 2.3 دانلود برنامه آندروید 2.2 دانلود برنامه آندروید 1.6 دانلود بازی Shot Control v2.5.7 برای اندروید دانلود Shot Control v2.5.7 اندروید برنامه عکاسی اندروید برنامه عکاسی برنامه سامسونگ برنامه اندروید 4 برنامه اندروید 2.3.3 برنامه آندروید 4 برنامه آندروید 2.2 برنامه htc بازی Shot Control v2.5.7 اندروید Shot Control v2.5.7 برای اندروید

Shot Control نرم افزار عکاسی حرفه ای اندروید میباشد که میتوانید عکس هایی با کیفیت بالا و دقت بیشتری بگیرید. این برنامه به شما این امکان را میدهد که همانند یک عکاس حرفه ای شوید و عکس های فوق العاده ای خلق کنید. امکان تنظیم برنامه برای حالت های مختلف عکاسی عکاسی در شب و … از نکات مثبت برنامه میباشد. این برنامه اندروید برای دانلود در سایت الماس موبایل قرار گرفته شده است.

MjavadF بازدید : 184 2012/08/06 نظرات (1)

استودیوی موسیقی، باشگاه، اتاق ماساژ، اتاق استراحت و باغ های زیبا بر روی پشت بام. اینها چیزهایی هستند که می توانید در دفتر جدید گوگل درلندن مشاهده کنید. در این فضا که 160000 فوت مربع مساحت دارد، آنقدر عوامل سرگرم کننده هست که ذهن کارمندان را از کار خود منحرف کند، و اینکه این همه کار چگونه انجام می شود یک راز است!

MjavadF بازدید : 197 2012/08/06 نظرات (0)

 

کاروان ورزشی ایران هم این روزها برای بازیهای المپیک در لندن بسر می برد و دهمین روز از رقابت های المپیک سی ام را پیش رو دارد. و حالا ورزشکاران ایرانی و بازگشتی بعد از ۶۴ سال، دورانی که ورزشکارهای ایرانی در رشته های وزنه برداری، کشتی آزاد، کشتی فرنگی و تکواندو ۴۸ مدال بدست آوردند. مدال هایی که ۱۱ طلا، ۱۵ نقره و ۲۲ برنز را در برداشت.

 
MjavadF بازدید : 197 2012/08/06 نظرات (0)

از سال 1972 که اولین نماد المپیک "والدی" ( که به شکل یک سگ بود) در المپیک مونیخ رونمایی شد، نمادها به یکی از قسمت های مهم بازی های المپیک تبدیل شده اند. از این نشان ها برای احترام به سنت های تاریخی و غنی کشور میزبان و همچنین خود بازی های المپیک استفاده می شود.

اما جالب است بدانید که گاهی این اجسام آنقدرها هم که به نظر می رسد خوب و جالب نیستند. به همین دلیل می خواهیم 10 مورد از عجیب ترین آنها را به شما معرفی کنیم: 

 

MjavadF بازدید : 220 2012/08/05 نظرات (0)

يه دوست دختر هم نداريم 5 دقيقه باهاش حرف بزنيم 55دقيقه مكالمه رايگان بگيريم ... !!

هيچكس تنها نيست...... < ارواح عمت >

MjavadF بازدید : 201 2012/08/05 نظرات (1)

ديشب سحری دو دقیقه مونده به اذان پاشدم رفتم دستشویی،
موقع اذان داداشم اومده تند تند کوبید به در دستشویی گفت نخوریاااا
اذونه !!
من :|

MjavadF بازدید : 197 2012/08/05 نظرات (0)

 

تکامل و پیشرفت، دو المان های همیشگی در صنعت بازی های کامپیوتری هستند. بازی ها هر روز تغییر می کنند و چیزهای جدیدی در آن ها مشاهده می کنیم. بازی های امروزی، مخصوصاً آن هایی که سال های زیادی است که نسخه های مختلفی از آن ها راهی بازار می شوند، در مقایسه با نسخه های اولیه خود تغییرات زیادی داشته اند. تغییراتی که شاید اگر الان آن ها را با هم مقایسه کنید، موجب شگفتی شما بشوند. ما در این مطلب به معرفی چنین بازی ها و تغییراتی پرداخته ایم.

MjavadF بازدید : 224 2012/08/05 نظرات (1)

دانستنیها - مک‌لارن که تا پیش از بوگاتی ویرون رکورددار سرعت روی زمین بود، به‌تازگی از ابرخودروی جدید خود یعنی اسپایدر ۱۲سی رونمایی کرده است. نخستین ویژگی بارز این خودرو، سقف متحرک آن است که فلزی است و از سیستم بی‌نظیری برای جمع کردن و قرار دادن آن در صندوق استفاده می‌شود. البته این کار در سرعت‌های کمتر از ۳۰ کیلومتر بر ساعت امکان‌پذیر است. هرچند این سیستم باعث افزایش ۴۰ کیلوگرمی وزن خودرو نسبت به مدل قبلی اسپایدر شده؛ اما تقویت شاسی و موتور ۶۱۶ اسب‌بخاری آن باعث شده عملکرد خودرو آن‌قدر‌ها تفاوت نداشته باشد. شتاب‌گیری ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو در ۱/۳ ثانیه اتفاق می‌افتد؛ اما اسپایدر ۱۲سی طی ۱/۶ ثانیه به سرعت ۱۶۱ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که ۱/۰ ثانیه دیر‌تر از مدل سبک‌تر قبلی است. البته برای دستیابی به چنین قدرتی، اسپایدر ۱۲سی در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷/۱۱ لیتر بنزین می‌سوزاند. قیمت این خودرو ۲۶۶هزار دلار اعلام شده است.

MjavadF بازدید : 213 2012/08/05 نظرات (0)

حس "پر" بودن را با "سیر شدن" اشتباه نگیرید. همه ما یک دوست باریک اندام داریم. همان دوستی که هرگز دچار وسوسه سبد نان نمیشود و وقتی میگوید "من یک تکه کوچک برمیدارم"، واقعا همین کار را میکند. واقعا او چطور میتواند؟

تحقیقات نشان میدهد که افراد باریک اندام اصولا مانند باقی افراد به غذا فکر نمیکنند. دکتر دیوی کاتز (David Katz) استادیار بهداشت عمومی در دانشگاه ییل (Yale) میگوید: "فراد باریک با غذا رابطه راحت و بدون مشکلی دارند." "از طرف دیگر، افرادی که اضافه وزن دارند مدام به غذا فکر میکنند. آنها تمام اوقات به مقدار و تعداد دفعات غذا خوردن خود توجه میکنند و در نتیجه، زمان صرف غذا از مشغولیات دائمی ذهن و مغز آنهاست." در اینجا، متخصصین کاهش وزن به بررسی ذهن اسرار آمیز افراد "ذاتا" باریک اندام پرداخته و به شما میگویند که آنها چگونه رفتار کرده و شما چگونه میتوانید مانند آنان باشید.

MjavadF بازدید : 212 2012/08/05 نظرات (0)

روزه علاوه بر آثار معنوی فراوان و تزکیه روحی می تواند باعث برکات فراوان از نظر جسمی و فیزیولوژیک باشد. متخصصان علوم پزشکی نیز از جنبه های مختلف به آثار مفید روزه داری اسلامی پرداخته اند. همچنین روزه باعث ارتقای سلامتی خواهد شد. ولی برای بهره مندی از آثار مفید روزه داری بایستی تغییراتی متناظر در شیوه طبیعی زندگی ایجاد کرد تا بهره مندی بیشتری عاید شود.

MjavadF بازدید : 234 2012/08/05 نظرات (1)

یکی از مورخان دانشگاه مریلند به بررسی علت وجود هنجار «صورتی برای دختران» و «آبی برای پسران» در جوامع مدرن پرداخته است.
روزگارنو: یکی از مورخان دانشگاه مریلند به بررسی علت وجود هنجار «صورتی برای دختران» و «آبی برای پسران» در جوامع مدرن پرداخته است.

تبلیغات

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 536
  • کل نظرات : 189
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 111
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 189
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,027
  • بازدید ماه : 783
  • بازدید سال : 23,007
  • بازدید کلی : 504,623