loading...
 جورواجور3 - یک دنیا تفریح و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
arad بازدید : 144 2014/12/01 نظرات (0)

اگزما چرا برخی از درمان‌های اگزما، نه تنها سودی ندارند، بلکه اوضاع را بدتر هم می‌کنند؟ اگزما چیست؟ اگر پوستی حساس داشته باشید درمان اگزما سخت‌تر خواهد شد. اگزما یک بیماری مزمن است و بسیاری از داروهای این بیماری در واقع چرخه خارش را طولانی‌تر و التهاب را بیشتر و سیستم ایمنی بدن را نامتعادل می‌کنند. اگزما یک بیماری سخت و خارش آن بسیار شدید است؛ به طوری که به لایه محافظ پوست آسیب خواهد رساند و پوست حساس‌تر می‌شود. گاهی خارش آنقدر شدید است که احساس می‌کنید باید فریاد بزنید. حتی خاراندن می‌تواند موجب خونریزی پوست شود. در این مقاله اطلاعاتی در مورد این بیماری به شما ارائه خواهیم کرد و روش مناسب درمان اگزما و تسکین خارش‌های وحشتناک را خواهید آموخت.

arad بازدید : 151 2014/11/30 نظرات (0)

یادتونه اون موقع که موبایل تازه اومده بود و هرکی موبایل داشت همه یه جور دیگه بهش نگاه میکردن
آقا ما تو فامیل اولین کسی بودیم که خریدیم، گوشی بابام آلکاتل نقره ای بود و یه بی سیمم داشت
اینکه یواشکی دور از چشم بابام میگرفتم دستم و میذاشتم در گوشم و الکی حرف میزدم بماند
اینکه مثل بمب تو فامیل صدا کرد که فلانی موبایل داره اینم بماند
اینجاش جالبه ، آقا هرکی از فامیلا میخواست بره مسافرت از شهرهای دور و نزدیک میومدن خونمون و ۱ شب میموندن بعد کلی مقدمه چینی میکردن که از بابام اجازه بگیرن گوشی رو با خودشون ببرن سفر
تو همچین عصر تکنولوژی زندگی میکردیم…

arad بازدید : 152 2014/11/27 نظرات (0)

اگر غدد چربی پوست بیش از حد چربی ترشح کنند، باعث ایجاد پوست چرب می‌گردد. چربی زیاد روی پوست می‌آید و شکل براق روغنی به آن می‌دهد. به دلیل این که منافذ پوستی درشت هستند، پوست زمخت به نظر می‌رسد.

MjavadF بازدید : 150 2014/11/27 نظرات (0)

فرانسویا میخان بگن متاسفم عذر میخام
میگن : ژ گیگقت اکسکوزه موا
اینقدر بهشون فشار میاد وقتی اینو میگن
سعی میکنن هیچ وقت کاری نکنن عذرخواهی بخواد


سری جدید جوک و اس ام اس آذرماه

 

arad بازدید : 152 2014/11/27 نظرات (0)

 اگر انتظار مادر شدن را می‌کشید، سرفه‌ها و تب کردن‌های‌تان تنها برای خود شما گران تمام نمی‌شود. آنفلوآنزا در روزهای بارداری، نه تنها سلامتی و جان شما را تهدید می‌کند، بلکه می‌تواند برای جنین‌تان هم گران تمام شود. از دست دادن بارداری و زایمان زودرس، تنها بخشی از عوارضی است که ابتلا به آنفلوآنزای شدید می‌تواند برای‌تان به همراه بیاورد اما پزشکان می‌گویند گذشته از جان جنین شما، سلامتی روانی‌اش در سال‌های بعد از تولد هم می‌تواند به‌خاطر چنین ویروسی خدشه‌دار شود. دکتر برجیس، متخصص زنان، معتقد است گرچه سرماخوردگی ساده خطر چندانی را برای خانم‌های باردار به همراه نمی‌آورد، اما مقابله با آسیب‌های ناشی از ویروس مرموزی مثل آنفلوآنزا کار هر کسی نیست.

arad بازدید : 152 2014/11/26 نظرات (0)

رئیس کل بانک مرکزی با پیش بینی وضعیت بازار ارز و طلا پس از اعلام نتایج مذاکرات اخیر هسته‌ای، گفت: شرایط نرمال است و اتفاق خاصی که باعث ایجاد شوک در بازار شود، به‌وجود نیامده است، ضمن اینکه پیش بینی می‌کنم آرامش بیشتری با توجه به نتایج حاصله داشته باشیم.

arad بازدید : 143 2014/11/25 نظرات (0)

همیشه داشتن یک حیوان خانگی محدودیت هایی را برای شما ایجاد می‌کند که رسیدگی به آن کار مشکلی‌ است. بدون شک سرگرم کردن و توجه به حیوانات یکی‌ از دشوارترین کارها است که نمی‌توان از آن صرف نظر کرد.

arad بازدید : 138 2014/11/25 نظرات (1)

بازیگران روی فرش قرمز و روی پرده سینما زیبا هستند؛ با پوستی صاف و بدون لک، چشم‌هایی براق و زیبا و صورتی متناسب. اما خیلی از آنها از نزدیک و به صورت زنده چنین ویژگی‌هایی ندارند. پوست آنها هم مثل پوست بیشتر افراد جامعه است و هیچ چیز خاصی در صورت‌شان نیست که آنها را متمایز کند. اما چه اتفاقی برای آنها می‌افتد که به چنین زیبایی خیره‌کننده‌ای دست پیدا می‌کنند؟ خیلی‌ها معتقد هستند آنها از تکنیک‌های خاصی استفاده می‌کنند. تکنیک‌هایی که دانستن‌شان به شما هم امکان می‌دهد همانقدر زیبا و خیره‌کننده باشید.

arad بازدید : 132 2014/11/20 نظرات (1)

حتما شما هم تا به حال از خود پرسیده اید چرا پوست بیشتر کره ایها اینقدر شفاف و بدون لک و خوب است؟ حقیقت این است که در سرزمین صبحهای آرام، داشتن پوست خوب میراثی است که از مادر به فرزند میرسد و آنها مهمترین دلیل، یعنی ژنتیک خوب، را دارند. دلیل بعدی داشتن رژیم غذایی خاص و سبک زندگی سالم است…

arad بازدید : 121 2014/11/20 نظرات (0)

كثيرالذكر
1- ابن قداح از امام صادق (ع) نقل مى‏ كند كه فرمود: پدرم (امام باقر) كثيرالذكر بود، خدا را بسيار ياد مى‏ كرد، من در خدمت او راه مى‏ رفتم مى ‏ديدم كه خدا را ذكر مى ‏كند. با او به طعام خوردن مى‏ نشستم، مى‏ ديدم كه زبانش به ذكر خدا گوياست. با مردم سخن مى‏ گفت و اين كار او را از ذكر خدا مشغول نمى‏ كرد.
من مرتب مى‏ ديدم كه زبانش به سقف دهانش چسبيده و مى‏ گويد: «لااله ‏الاالله» او در خانه، ما راجمع مى‏ كرد و مى‏ فرمود تا طلوع خورشيد خدا را ذكر كنيم، هر كه قراءت قرآن مى ‏توانست امر به قراءت قرآن مى‏ كرد و هر كه  نمى‏ توانست امر به ذكر خدا مى‏ فرمود.1

arad بازدید : 156 2014/11/18 نظرات (0)

پاریس پایتخت فرانسه و بزرگترین شهر این کشور است که در شمال فرانسه و در مجاورت رود سن مستقر شده است. این شهر در ژانویه ی 2008 جمعیتی بالغ بر 2.3 میلیون نفر داشت اما منطقه شهری پاریس به تنهایی حدود 12 میلیون نفر جمعیت دارد و یکی از پرجمعیت ترین کلان شهرهای اروپا به شمار می آید.

arad بازدید : 118 2014/11/17 نظرات (0)

خداوند آنگاه که انسان را آفرید، بی راهنمایش رها نکرد که به هر سویی خواست برود و هر کاری خواست بکند، بلکه سلسله ارسال رسل را تبیین کرد و همراه این پیامبران منبع هدایتی قرار داد تا آدمی با تمسک جستن بدان ها؛ راه درست را از غلط باز شناسد و در مسیر هدایت قدم بردارد تا به اوج برسد.

arad بازدید : 155 2014/11/17 نظرات (0)

درمان اطفال بجهت سن و سال، مقاومت در برابر خوردن دارو و احساسات شدید عاطفی مادر در خوراندن دارو باعث ایجاد شرایط خاصی می کند که به همین دلیل درمان های متداول برای بزرگسالان باید تعدیل شود و مقدار آن کم اما غلظت آن بالا باشد تا اثر کند و حتما به مقدار کافی و با روش سُرَنگ در دهانشان تزریق شود تا سریع تر قورت داده و بهبود یابند.

arad بازدید : 155 2014/11/14 نظرات (0)

آتشفشان شگفت انگیز دالول (Dallol) در کشور اتیوپی به عنوان گرم ترین مکان سکنی گزیدنی موجود در کره ی زمین، مقام سوم را در لیست 10 تایی های ما بدست آورده است. میزان دمای ثبت شده در این منطقه از سال 1960 تا 1966 به طور سالیانه، 34.4 سانتیگراد (93.9 فارنهایت) و میانگین روزانه ی بیشترین دمای آن در طی همین دوران 41.1 سانتیگراد (106.0 فارنهایت) بوده است.

MjavadF بازدید : 320 2014/11/14 نظرات (1)

صبح جمعه مرتضی پاشایی به رحمت ایزدی پیوست.

هنوز مدتی از این واقعه نگذشته بود که افراد معروف و خوانندگان ایرانی پیامهای تسلیتی برای وی منتشر کردند.

در ادامه مطلب پیامهای چهره های سرشناس را مشاهده میکنید

( در حال آپدیت )

تبلیغات

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 536
  • کل نظرات : 189
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 111
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 189
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,103
  • بازدید ماه : 859
  • بازدید سال : 23,083
  • بازدید کلی : 504,699