loading...
 جورواجور3 - یک دنیا تفریح و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
MjavadF بازدید : 171 2012/10/05 نظرات (0)

از هر سه نفر مردم آمریکا، یک نفر فکر می کند که بردن شانس های لاتری تنها راه آنها برای امنیت مالی است اما شانس برنده شدن در لاتری 18 میلیون نفر به یک است. خریدن بلیط های لاتری یک تفریح جذاب است اما...

هزینه های دستگاه خود پرداز
شاید شما نباید هیچگاه بخاطر دسترسی به پول، هزینه پرداخت کنید. اما در پایان سال گذشته، متوسط هزینه های خودپردازها چیزی در حدود 240 دلار بود و این عدد رفته رفته بیشتر می شود. این عددها بالاتر می روند اما کاملا قابل مهار هستند و می توان از آنها اجتناب کرد. اگر شما از بانک خود پول دریافت کنید که این به این معنا است که شما بانک هایی را انتخاب کنید که شعب زیادی دارند و یا شعباتی در نزدیکی محل کار و خانه شما داشته باشند. اما اگر این هم نبود، شما می توانید به بانک های آنلاین نظیر آلی یا آی ان جی مراجعه کنید که به مشتریان اجازه می دهند تا از هر نوع خودپردازی استفاده کنند و آنها را از پرداخت هزینه های خودپرداز معاف کند. مقدار پس انداز این کار حدود 125 دلار در سال است.

 


لباس های شبیه به هم
درست است، شکلی متفاوت و یقه ای که کمی فرق دارد اما شما واقعا به لباسی که مانند لباس قبلی شما است احتیاج ندارید. ما نمی خواهیم بگوییم که شما بدنبال مد و تیپ نباشید و به سر و وضع خود نرسید، اما کمی دقت و فکر کنید. برای هر جفت کفش جدید یا پیراهن یا هر چیز دیگر، مدل های قبلی را دور بیندازید یا آنها را در اختیار فروشگاه های دست دوم برای فروش قرار دهید تا از این طریق نیز مقداری از هزینه آن را داشته باشید. نه تنها این عمل باعث خلوت شدن خانه شما می شود، بلکه این اطمینان را می دهد که شما چیزی را خریده اید که واقعا به آن نیاز داشته اید. مقدار پس انداز آن حدود 500 دلار در سال است البته اگر شما ماهیانه یکی از این خریدهای بی فایده را حذف کنید.

 


بیلط های شانس
از هر سه نفر مردم آمریکا، یک نفر فکر می کند که بردن شانس های لاتری تنها راه آنها برای امنیت مالی است اما شانس برنده شدن در لاتری 18 میلیون نفر به یک است. خریدن بلیط های لاتری یک تفریح جذاب است اما در حقیقت با این کار پول خود را دور می اندازید. 5 دلاری که ممکن است شما خرج یک بلیط کنید حدود 100 دلار خواهد شد که می توانید آن را پس انداز کنید اما سرمایه گذاری در لاتری برای شما چیزی نخواهد داشت. مقدار پس انداز 260 دلار در سال است البته اگر شما هفته ای یک بلیط 5 دلاری نخرید. اگر شما 25 ساله هستید و در سن 65 سالگی بازنشست شوید، 8 درصد از سرمایه گذاری شما برخواهد گشت.

 


دی وی دی های فیزیکی
 خرید دی وی دی مربوط به دهه گذشته است. امروزه همه چیز آنلاین است. شما چه احتیاجی به آن دارید وقتی که می توانید آن را آنلاین تهیه کنید. اگر شما یک فیلم بین حرفه ای باشید، می توانید از سرویس فیلم هایی نظیر نت فلیکس یا هولو استفاده کنید که در آنها با پرداخت 8 دلار در ماه می توانید هر فیلمی که خواستید نگاه کنید. اگر تنها یک تماشاگر معمولی باشید، می توانید فیلم ها را بصورت آنلاین از سایت هایی مانند آمازون و آی تونز با حدود 2 تا 5 دلار اجاره کنید. پس انداز این عمل حدود 180 دلار در سال است اگر شما یک دی وی دی 15 دلاری در ماه می خرید.

 


ناهار در کار
می دانیم که ممکن است شما به موقع به کار نرسید اما بهتر است شما قبل از رفتن به محل کار، ناهار خود را آماده کنید. ما می دانیم که خرید ناهار در محل کار یک امر ساده است اما شما باید به فکر جیب خود نیز باشید. ایده های بهتر دیگری نیز وجود دارند. می توانید ته مانده های غذا را دوباره مصرف کنید که با این کار نیازی به پخت غذای جدید نیست. حتی شما می توانید غذای خود را در محل کار درست کنید. برای مثال، شما می توانید مواد سالاد خام با خود بیاورید و آنها را در وقت نهار خرد کنید. و اگر شما واقعا یک چیز آسان را می خواهید، خریدن غذاهای آماده از سوپر مارکت ها بسیار ارزانتر از رفتن به رستوران است. پس انداز آن 1092 دلار در سال است.

 


فیلم های سه بعدی
فیلم های سه بعدی معمولا شیوه ای تبلیغاتی برای کمپانی های فیلم هستند. چراکه آنها می توانند قیمت بیشتری نسبت به فیلم های معمولی برای آنها تعیین کنند. قبل از هزینه برای آنها از خود بپرسید که با 3 یا 4 دلار بیشتر هزینه شما چه چیزی بدست می آورید. شما همه جیز را می بینید چه معمولی و چه سه بعدی. با این کار حدود 96 دلار در سال پس انداز خواهید کرد.

 


کتاب های کاغذی
ما خواندن را دوست داریم. و خیلی از شماها کتاب را بسیار مطالعه می کنید. اما در این عصر دیجیتال که یک نعمت است وقتی شما کتابخانه رایگان دارید، شما نباید برای کتاب های کاغذی هزینه کنید جز اینکه شما یک کتاب را هر روز احتیاج داشته باشید و ابزار کار شما باشد. کتاب های کاغذی بطور میانگین 32 دلار هستند. پس شما با این کار (نخریدن آن ها) می توانید نصف هزینه کتاب بعدی خود را تأمین کنید. پس انداز آن 384 دلار در سال است.

 


بطری های آب
 مطمئنا برخی از افراد دوست دارند که آب پلم شده را بنوشند اما بر اساس آمار، خوردن مقدار آب مورد نیاز بدن در روز یعنی 8 لیوان، سالانه 50 سنت هزینه دارد در حالی که خوردن همان مقدار آب پلم شده، 1400 دلار هزینه خواهد داشت. همچنین آسیب این بطری ها به محیط زیست را نباید فراموش کرد. پس انداز استفاده نکردن از این بطری ها در سال 1400 دلار خواهد بود.

 

  

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 536
  • کل نظرات : 189
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 111
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,088
  • بازدید ماه : 3,700
  • بازدید سال : 25,924
  • بازدید کلی : 507,540